Kilka słów o SEO z drugiej strony barykady

się to także w biznesie. Pisałam już kiedyś o pozycjonowaniu jak o formie...Pozycjonowanie okazuje się ostatnio coraz popularniejsze. Większość ludzi zdaje sobie sprawę co to jest i do czego służy. Nie ma zaskoczenia - internet

Kilka słów o SEO z drugiej strony barykady Pozycjonowanie okazuje się ostatnio coraz popularniejsze. Większość ludzi zdaje sobie sprawę co to jest i do czego służy. Nie ma zaskoczenia - internet gra coraz ważniejszą rolę w naszym życiu, odbija się to także w biznesie. Pisałam już kiedyś o pozycjonowaniu jak o formie...Pozycjonowanie okazuje się ostatnio coraz popularniejsze. Większość ludzi zdaje sobie sprawę co to jest i do czego służy. Nie ma zaskoczenia - internet gra coraz ważniejszą rolę w naszym życiu, odbija się to także w biznesie.

Pisałam już kiedyś o pozycjonowaniu jak o formie reklamy. Ale to spore uproszczenie tematu - SEO jest czymś o szerszym znaczeniu i czymś znacznie bardziej opłacalnym. Nie ma potrzeby już tworzyć tego rodzaju analogii, bo wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania ani rusz.

Wątek wydaje się być wyeksploatowany. Bo definicja SEO jest prosta i jednoznaczna. Ale cały czas mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.

A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają.