Modny temat - social media dla biznesu

ciowe to często wałkowany temat. Pisze się wiele o tym jakie dają możliwości,...mówi się też o zagrożeniach. Konto na Facebooku ma prawie każdy. Niewielu jednak publikuje tam treści w sposób przemyślany - zdjęcia dzieci, domów, a

Modny temat - social media dla biznesu Chcesz wiedzieć o co chodzi z social media marketing? Przeczytaj nasz artykuł! A jeżeli chcesz skorzystać z oferty, to zobacz

O tym jak (nie) robić social media marketingu

Media społecznościowe to często wałkowany temat. Pisze się wiele o tym jakie dają możliwości,...mówi się też o zagrożeniach.

Konto na Facebooku ma prawie każdy. Niewielu jednak publikuje tam treści w sposób przemyślany - zdjęcia dzieci, domów, aut, zdjęcia z wakacji, z imprez. Lajkowanie czego popadnie , etc.). A coraz częściej to co umieszczamy na fejsie, ma znaczenie w "realu". Jeżeli rozsyłamy CV, bo chcemy dostać pracę, możemy zakładać, że zanim pracodawca nas przyjmie, to przejrzy nasze konto. Czy jest się czego bać?
Jeżeli nie publikujemy wszystkiego jak leci, nie dajemy lajków zbyt hojnie, to powinniśmy być bezpieczni. Ale każdy może dowiedzieć się co lubimy, na jaką partię głosujemy, jakie mamy poglądy, na co wydajemy pieniądze, na jakim standardzie żyjemy, jakie mamy zwierzęta/dzieci/partnerów...

To są treści prywatne. I w tej sferze powinny takie pozostać. Nie zapominajmy, że to świadczy o nas, możemy byc potencjalnie bardzo dobrymi pracownikami, ale jeśli na swojej tablicy źle wyrażamy się o swoim poprzednim pracodawcy (lub co gorsza - o obecnym) to może nam zamknąć drzwi do kariery. Tak więc - publikujmy treści w portalach społecznościowych w sposób bardziej przemyślany - to się opłaci.


Formy reklamy i promocji firmy w internecie

Małe i średnie przedsiębiorstwa pełnią bardzo ważną rolę w gospodarce, ponieważ płacą najwyższe podatki, zatrudniają pracowników i podnoszą konkurencyjność.

Oprócz pokonania szeregu formalności i różnych urzędowych upierdliwości, żeby prowadzić biznes nie wystarczy znać się na branży, w której się działa. Najczęściej lepszy marketing wygrywa z jakością usług lub produktów. Kluczem do sukcesu jest promocja, a to wymaga budżetu.

Możemy zainwestować w menadżera, lub skorzystać z oferty agencji reklamowej. Jednak to są formy drogie i mają niską skuteczność. Można wykorzystać do promocji internet - często strona www plus pozycjonowanie są strzałem w dziesiątkę. Dzięki temu ma się dostęp do dużej liczby potencjalnych klientów, otwierają się nowe drogi rozwoju. Warto więc zacząć od czegoś, co nie wy,maga ponoszenia wysokich kosztów, trzeba jednak znaleźć dobrego profesjonalistę.


Social media dla firm - nowa usługa

Tak, jak wcześniej wszyscy oferowali strony internetowe, tak teraz wszyscy chcą prowadzić firmowe fanpejdże.

Skąd ten boom? Wiadomo, popularność Facebooka jest ogromna, pojawia się również idea, by wykorzystać to "social media" do prowadzenia biznesu. Możemy w ten sposób promować swoje usługi, tworzyć bazę klientów, budować swój PR w sieci. Jednak trzeba to robić dobrze. Niestety, nie wszystkie firmy z "social media" w ofercie, mają odpowiednie przygotowanie i doświadczenie. Wiele z nich nie zatrudnia chociażby dobrych copywriterów, obeznanych w te klocki. To, co wydaje się łatwym sposobem na zarobienie, może być gwoździem do trumny. Zamiast zyskać na wizerunku, można bardzo sporo stracić, lub po prostu wyrzucić pieniądze w błoto.