SEO - rośnie popularność?

EO staje się ostatnio coraz popularniejszą usługą. Większość ludzi zdaje sobie sprawę co to jest i do czego służy. Nie ma zaskoczenia - internet zatacza coraz szersze kręgi, odbija się to również w biznesie. Pisałam już kiedyś o

SEO - rośnie popularność? SEO staje się ostatnio coraz popularniejszą usługą. Większość ludzi zdaje sobie sprawę co to jest i do czego służy. Nie ma zaskoczenia - internet zatacza coraz szersze kręgi, odbija się to również...SEO staje się ostatnio coraz popularniejszą usługą. Większość ludzi zdaje sobie sprawę co to jest i do czego służy. Nie ma zaskoczenia - internet zatacza coraz szersze kręgi, odbija się to również w biznesie.

Pisałam już kiedyś o SEO jak o formie reklamy. Ale to duże uproszczenie tematu - pozycjonowanie jest czymś o szerszym znaczeniu i czymś znacznie bardziej opłacalnym. Nie trzeba już wymyślać tego rodzaju analogii, bo wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania ani rusz.

Wątek wydaje się być wyeksploatowany. Bo definicja SEO jest prosta i jednoznaczna. Ale ciągle mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.

A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają.